czwartek, 20 czerwca 2013

Harry (smutny.)

Całkiem coś innego, notatka z dziennika Harrego..
------------------------------------------------------
< muzyka >

Start w x-Factorze który otworzył nowe drzwi, otworzył drzwi do kariery, kariery która zniszczyła mi życie. Jedyna osoba jedyna osoba która mnie rozumiała to byłaś ty, ty [T.I] zawsze mnie wspierałaś. Byłaś dla mnie najlepsza, jedyna w swoim rodzaju, kochałem cię nad życie właśnie nad życie. Dzień zapowiadał się ciepło, obudziłaś mnie jak to zawsze robiłaś, budziłaś słowami 'Kochany wstawaj, nowy dzień'. Kochałem ten twój piękny głos, oczy, usta, ale musiałem je opuścić. Nie mogłem wytrzymać tego wszystkiego całej tej sławy która mnie przytłaczała. Poszłaś do pracy. Wziąłem tabletki nasenne i wino najdroższe wino jakie było, nie chciałem czuć bólu. Siadłem przy oknie z albumem naszych wspólnych zdjęci wódką w ręku , oglądając je płakałem. Po chwili wziąłem tabletki popijając je wódką.. zamykają oczy zobaczyłem ciebie w drzwiach weszłaś, nie mogłaś mnie już uratować. Nie słyszałem twojego krzyku ale wiem że krzyczałaś. Zamknąłem je zobaczyłem ciebie taką jak po raz pierwszy się spotkaliśmy.. w takiej jakiej sie zakochałem. Pamiętaj [T.I] Zawsze będę tu dla ciebie.. teraz spoglądając na ciebie z góry, będę twoim aniołem który będzie cie prowadzić przez wszystko co napotkasz w życiu. ~ Harry..


/Wiku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz